A korábbi záróvizsga időszakokhoz hasonlóan 2022 nyarán is lehetőségük volt a végzős hallgatóknak a tanulmányaikhoz kapcsolódó elégedettségük megadására online kérdőíves felmérés során. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.
„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2022 nyár” bővebbenCímke: felmérés
Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2019
Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.
„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2019” bővebbenVégzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2018
A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.
„Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2018” bővebben
Motivációs felmérés eredményei 2018
A Diplomás Pályakövető Rendszer során felmérjük a jelenlegi hallgatóink motiváltságát, megkérdezzük, hogy mit várnak el a választott szakjukkal kapcsolatban a munkaerőpiacon. Az idei évben a felmérés kiegészült a patronáló tanári rendszer értékeléséhez kapcsolódó kérdésekkel.
„Motivációs felmérés eredményei 2018” bővebben
Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2018
Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.
„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2018” bővebbenEgyetemi közgyűlés 2018
2018. április 16-án zajlott le – az Óbudai Egyetem Felsőoktatási Dolgozók Szakszervezete Bizottságával és az Óbudai Egyetem Közalkalmazotti Tanácsával egyetértésben – az Egyetemi Közgyűlés . Ez alkalomból a Minőségirányítási Központ lebonyolításában került sor egy anonim felmérésre, melyen a résztvevők véleményére voltunk kíváncsiak. „Egyetemi közgyűlés 2018” bővebben
Marketing felmérés 2017
Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Marketing felmérés 2016
Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Foglalkoztatási felmérés a nappalis hallgatók körében
A 2017-es évben a hagyományos Diplomás Pályakövető Rendszer keretein belül új témakörre kérdeztünk rá a jelenleg aktív hallgatók körében. Arra voltunk kíváncsiak, hogy hogyan vélekednek az aktív hallgatók az iskola melletti munkavégzésről, illetve milyen tapasztalatuk van ezuzel kapcsolatban.
A felmérésben csak a nappali tagozatos hallgatók vettek részt, mert elsősorban náluk okoz problémát a feltételezések szerint a nappali munkarendű oktatás, valamint a munkavégzés összeegyeztetése.
„Foglalkoztatási felmérés a nappalis hallgatók körében” bővebben
Motivációs felmérés eredményei 2017
A Diplomás Pályakövető Rendszer során felmérjük a jelenlegi hallgatóink motiváltságát, megkérdezzük, hogy mit várnak el a választott szakjukkal kapcsolatban a munkaerőpiacon. Ez a felmérés a kialakítását, illetve a kérdéseket tekintve nagyban hasonlít az 1-3-5 éve végzettek megkeresésekor használt kérdőívre, így összehasonlíthatóvá válik az, hogy amit a hallgatók elképzelnek, az mennyire egyezik a végzettek által tapasztaltakkal.
„Motivációs felmérés eredményei 2017” bővebben