"Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2015" bővebben" /> felmérés – Oldal 3 – Minőségirányítás

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2015

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.

„Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2015” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.

„Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014” bővebben

Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2014

A záróvizsgák alkalmával nem csak a hallgatók tudása kerül értékelésre, hanem a bizottsági elnökök értékelése alapján a képzés is. A felmérés során arra vagyunk kíváncsiak, hogy milyennek ítélik a szakmai tartalmat, valamint a hallgatók felkészültségét. Az alábbi dokumentumban megtalálható a kérdőívek feldolgozásának eredményei.

„Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2014” bővebben

Köpeny felmérés eredménye

Az Óbudai Egyetem vezetése a Felsőoktatási Dolgozók Szakszervezete Óbudai Egyetem Intézményi Szervezete elnöke kezdeményezésére – a Minőségirányítási Osztály közreműködésével – felmérést végzett az oktatói, tanári és kutatói  munkakörben foglalkoztatottak körében a kollektív szerződésben rögzített munkaköpeny jogosultság kiterjesztésé tárgyban. „Köpeny felmérés eredménye” bővebben

Marketing felmérés 2014

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2014-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

„Marketing felmérés 2014” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.

„Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014” bővebben

Marketing felmérés nyertesei 2012

A tanév kezdetén minden első éves hallgató lehetőséget kapott arra, hogy válaszaival segítse az Egyetem és a Minőségirányítási Központ tevékenységét egy felmérésben való részvétellel. A válaszadók között kisorsolásra kerültek a páros gólyabál belépők, amelyek a november 14-ei gólyabálra érvényesek.

„Marketing felmérés nyertesei 2012” bővebben

DPR motivációs felmérés – 2012. május

A hallgatói motiváció felmérés célja, hogy információt gyűjtsünk aktív hallgatóink és miként tervezik jövőjüket. Ehhez kívánjuk a képzést és a jövőbeli kapcsolattartást jobbá tenni. A végzett hallgatók felmérése során a jövőbeli terveken túl az elhelyezkedéssel kapcsolatos információkat, illetve intézményünk volt hallgatóink általi megítélését kívánjuk megismerni néhány év távlatában, illetve rendszeres adatfelvételezéssel ennek a vélekedésnek a trendjéből kívánunk használható következtetéseket tenni. „DPR motivációs felmérés – 2012. május” bővebben

A marketing felmérés nyertesei

Hétfő hajnalban lezárult az egyetem marketing felmérése. Köszönjük mindenkinek, aki kitöltötte a kérdőívet és ezzel hozzájárult az Egyetem marketing tevékenységének fejlesztéséhez. A meghirdetettnek megfelelően kisorsolásra kerültek karonként/központonként a páros gólyabál belépők.
A nyertesek a következők:

kar/központ email cím
AREK lusy13 (a) freemail.hu
BGK virus_fereg (a) citromail.hu
KGK turist88 (a) citromail.hu
KVK toth.marcell91 (a) citromail.hu
NIK dilergore (a) gmail.com
RKK torpfuless (a) citromail.hu

A nyerteseket értesítettük. Gratulálunk nekik!

A nyerteseket a random.org segítségével sorsoltuk ki.