A korábbi záróvizsga időszakokhoz hasonlóan 2022 nyarán is lehetőségük volt a végzős hallgatóknak a tanulmányaikhoz kapcsolódó elégedettségük megadására online kérdőíves felmérés során. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.
„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2022 nyár” bővebbenCímke: hallgatói elégedettség
Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2019
Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.
„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2019” bővebbenZáróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2018
Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.
„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2018” bővebbenMarketing felmérés 2017
Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Marketing felmérés 2016
Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Végzős hallgatók elégedettség mérése 2017
Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2016 februári, valamint a 2016 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.
Végzős hallgatók elégedettség mérése 2016
A záróvizsgák alkalmával felmérjük a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2016 februári, valamint a 2016 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.
Végzős hallgatók elégedettség mérése 2015
Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2015 februári, valamint a 2015 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.
Marketing felmérés 2015
Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Marketing felmérés 2014
Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2014-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.