A Diplomás Pályakövető Rendszer során felmérjük a jelenlegi hallgatóink motiváltságát, megkérdezzük, hogy mit várnak el a választott szakjukkal kapcsolatban a munkaerőpiacon. Ez a felmérés a kialakítását, illetve a kérdéseket tekintve nagyban hasonlít az 1-3-5 éve végzettek megkeresésekor használt kérdőívre, így összehasonlíthatóvá válik az, hogy amit a hallgatók elképzelnek, az mennyire egyezik a végzettek által tapasztaltakkal.
„Motivációs felmérés eredményei 2016” bővebben
Címke: felmérés
Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2017
A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.
„Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2017” bővebben
Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2016
A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.
„Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2016” bővebben
Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2017-ig
Az egyetemen folyó több körös elégedettség mérés egyik eleme az, amikor a záróvizsgák alkalmával a záróvizsga bizottsági elnökök értékelik a hallgatók tudása mellett a képzés szinvonalát is. Az emúlt évekhez hasonlóan most is összesítésre került a karokon lefolytatott záróvizsgák során kapott értékelések.
„Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2017-ig” bővebben
Végzős hallgatók elégedettség mérése 2017
Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2016 februári, valamint a 2016 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.
Végzős hallgatók elégedettség mérése 2016
A záróvizsgák alkalmával felmérjük a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2016 februári, valamint a 2016 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.
Fizetéssel kapcsolatos tapasztalatok, elvárások – DPR 2016
A Diplomás Pályakövető Rendszer keretében az 1-3-5 éve végzettek és az aktív hallgatók fizetéssel kapcsolatos tapasztalatait, elvárásait is megkérdeztük 2016 májusában. „Fizetéssel kapcsolatos tapasztalatok, elvárások – DPR 2016” bővebben
Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2015
A záróvizsgák alkalmával a záróvizsga bizottsági elnökök értékelik a hallgatók tudása mellett a képzés szinvonalát is. Az értékelés kitér a szakmai tartalomra, illetva a hallgatók felkészültségére is. A visszajelzések segítik a képzési folyamatok fejlesztését. Az alábbi dokumentumban megtalálható a kérdőívek feldolgozásának eredményei.
Marketing felmérés 2015
Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Motivációs felmérés eredményei 2015
A Diplomás Pályakövető Rendszer során felmérjük a jelenlegi hallgatóink motiváltságát, megkérdezzük, hogy mit várnak el a választott szakjukkal kapcsolatban a munkaerőpiacon. Ez a felmérés a kialakítását, illetve a kérdéseket tekintve nagyban hasonlít az 1-3-5 éve végzettek megkeresésekor használt kérdőívre, így összehasonlíthatóvá válik az, hogy amit a hallgatók elképzelnek, az mennyire egyezik a végzettek által tapasztaltakkal.
„Motivációs felmérés eredményei 2015” bővebben