"Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2019" bővebben" /> végzettek – Minőségirányítás

Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2019

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.

„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2019” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2018

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.
„Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2018” bővebben

Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2018

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.

„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2018” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2017

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.
„Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2017” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2016

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.
„Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2016” bővebben

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2017

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2016 februári, valamint a 2016 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.

„Végzős hallgatók elégedettség mérése 2017” bővebben

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2016

A záróvizsgák alkalmával felmérjük a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2016 februári, valamint a 2016 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.

„Végzős hallgatók elégedettség mérése 2016” bővebben

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2015

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2015 februári, valamint a 2015 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.

„Végzős hallgatók elégedettség mérése 2015” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2015

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.

„Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2015” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.

„Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014” bővebben