Marketing felmérés 2015

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

“Marketing felmérés 2015” bővebben

Motivációs felmérés eredményei 2015

A Diplomás Pályakövető Rendszer során felmérjük a jelenlegi hallgatóink motiváltságát, megkérdezzük, hogy mit várnak el a választott szakjukkal kapcsolatban a munkaerőpiacon. Ez a felmérés a kialakítását, illetve a kérdéseket tekintve nagyban hasonlít az 1-3-5 éve végzettek megkeresésekor használt kérdőívre, így összehasonlíthatóvá válik az, hogy amit a hallgatók elképzelnek, az mennyire egyezik a végzettek által tapasztaltakkal.
“Motivációs felmérés eredményei 2015” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2015

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.

“Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2015” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.

“Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014” bővebben

Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2014

A záróvizsgák alkalmával nem csak a hallgatók tudása kerül értékelésre, hanem a bizottsági elnökök értékelése alapján a képzés is. A felmérés során arra vagyunk kíváncsiak, hogy milyennek ítélik a szakmai tartalmat, valamint a hallgatók felkészültségét. Az alábbi dokumentumban megtalálható a kérdőívek feldolgozásának eredményei.

“Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2014” bővebben

Köpeny felmérés eredménye

Az Óbudai Egyetem vezetése a Felsőoktatási Dolgozók Szakszervezete Óbudai Egyetem Intézményi Szervezete elnöke kezdeményezésére – a Minőségirányítási Osztály közreműködésével – felmérést végzett az oktatói, tanári és kutatói  munkakörben foglalkoztatottak körében a kollektív szerződésben rögzített munkaköpeny jogosultság kiterjesztésé tárgyban. “Köpeny felmérés eredménye” bővebben

Marketing felmérés 2014

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2014-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

“Marketing felmérés 2014” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.

“Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014” bővebben

Marketing felmérés nyertesei 2012

A tanév kezdetén minden első éves hallgató lehetőséget kapott arra, hogy válaszaival segítse az Egyetem és a Minőségirányítási Központ tevékenységét egy felmérésben való részvétellel. A válaszadók között kisorsolásra kerültek a páros gólyabál belépők, amelyek a november 14-ei gólyabálra érvényesek.

“Marketing felmérés nyertesei 2012” bővebben

DPR motivációs felmérés – 2012. május

A hallgatói motiváció felmérés célja, hogy információt gyűjtsünk aktív hallgatóink és miként tervezik jövőjüket. Ehhez kívánjuk a képzést és a jövőbeli kapcsolattartást jobbá tenni. A végzett hallgatók felmérése során a jövőbeli terveken túl az elhelyezkedéssel kapcsolatos információkat, illetve intézményünk volt hallgatóink általi megítélését kívánjuk megismerni néhány év távlatában, illetve rendszeres adatfelvételezéssel ennek a vélekedésnek a trendjéből kívánunk használható következtetéseket tenni. “DPR motivációs felmérés – 2012. május” bővebben