A korábbi záróvizsga időszakokhoz hasonlóan 2022 nyarán is lehetőségük volt a végzős hallgatóknak a tanulmányaikhoz kapcsolódó elégedettségük megadására online kérdőíves felmérés során. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.
„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2022 nyár” bővebbenCímke: záróvizsga
Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2019
Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.
„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2019” bővebbenZáróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2017-ig
Az egyetemen folyó több körös elégedettség mérés egyik eleme az, amikor a záróvizsgák alkalmával a záróvizsga bizottsági elnökök értékelik a hallgatók tudása mellett a képzés szinvonalát is. Az emúlt évekhez hasonlóan most is összesítésre került a karokon lefolytatott záróvizsgák során kapott értékelések.
„Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2017-ig” bővebben
Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2015
A záróvizsgák alkalmával a záróvizsga bizottsági elnökök értékelik a hallgatók tudása mellett a képzés szinvonalát is. Az értékelés kitér a szakmai tartalomra, illetva a hallgatók felkészültségére is. A visszajelzések segítik a képzési folyamatok fejlesztését. Az alábbi dokumentumban megtalálható a kérdőívek feldolgozásának eredményei.
Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2014
A záróvizsgák alkalmával nem csak a hallgatók tudása kerül értékelésre, hanem a bizottsági elnökök értékelése alapján a képzés is. A felmérés során arra vagyunk kíváncsiak, hogy milyennek ítélik a szakmai tartalmat, valamint a hallgatók felkészültségét. Az alábbi dokumentumban megtalálható a kérdőívek feldolgozásának eredményei.
Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2013
A záróvizsgák alkalmával nem csak a hallgatók tudása kerül értékelésre, hanem a bizottsági elnökök értékelése alapján a képzés is. A felmérés során arra vagyunk kíváncsiak, hogy milyennek ítélik a szakmai tartalmat, valamint a hallgatók felkészültségét. Az alábbi dokumentumban megtalálható a kérdőívek feldolgozásának eredményei.
Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2012
A záróvizsgák alkalmával nem csak a hallgatók tudása kerül értékelésre, hanem a bizottsági elnökök értékelése alapján a képzés is. A felmérés során arra vagyunk kíváncsiak, hogy milyennek ítélik a szakmai tartalmat, valamint a hallgatók felkészültségét. Az alábbi dokumentumban megtalálható a kérdőívek feldolgozásának eredményei.
Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2011
A minőség megítélése szempontjából a záróvizsga, mint értékelendő szempont – ellenőrzési pont – jelenik meg. Ennek megfelelően a záróvizsga elnökök rendszeresen elmondják véleményüket a szakmai tartalomról, valamit a hallgatók felkészültségéről. Az alábbi dokumentumokban megtalálható a kitöltött kérdőív, valamint a kérdőívek feldolgozásának eredményei.
Záróvizsga Bizottsági Elnökök véleménye 2010
A minőség megítélése szempontjából a záróvizsga, mint értékelendő szempont – ellenőrzési pont – jelenik meg. Ennek megfelelően a záróvizsga elnökök rendszeresen elmondják véleményüket a szakmai tartalomról, valamit a hallgatók felkészültségéről. Az alábbi dokumentumokban megtalálható a kitöltött kérdőív, valamint a kérdőívek feldolgozásának eredményei.