Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Címke: marketing
Marketing felmérés 2016
Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Marketing felmérés 2015
Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Marketing felmérés 2014
Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2014-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Marketing felmérés nyertesei – 2014
Minden tanévben megkérdezzük az újonnan beiratkozott hallgatót, hogy mondják el a véleményüket az egyetem marketing tevékenységéről. A válaszadók között kisorsolásra kerültek a páros gólyabál belépőt, amelyek a november 12-i eseményen használhatók fel. A nyertesek nevét leadtuk a hallgatói önkormányzatnak, így a helyszínen a név bediktálása után lehet részt venni a bálon! „Marketing felmérés nyertesei – 2014” bővebben
Marketing felmérés 2013
Az őszi marketing felmérés keretében idén 2013-ban is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez. „Marketing felmérés 2013” bővebben
Marketing felmérés 2012
Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2012-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Marketing felmérés 2011
Az őszi marketing felmérés keretében idén is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.
Marketing felmérés 2010
Az őszi félévben minden évben felmérjük az első évfolyamos hallgatók véleményét arról, hogy milyennek ítélik meg az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés eredménye remélhetőleg hasznos információkkal szolgál az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához.
A marketing felmérés nyertesei
Hétfő hajnalban lezárult az egyetem marketing felmérése. Köszönjük mindenkinek, aki kitöltötte a kérdőívet és ezzel hozzájárult az Egyetem marketing tevékenységének fejlesztéséhez. A meghirdetettnek megfelelően kisorsolásra kerültek karonként/központonként a páros gólyabál belépők.
A nyertesek a következők:
kar/központ | email cím |
AREK | lusy13 (a) freemail.hu |
BGK | virus_fereg (a) citromail.hu |
KGK | turist88 (a) citromail.hu |
KVK | toth.marcell91 (a) citromail.hu |
NIK | dilergore (a) gmail.com |
RKK | torpfuless (a) citromail.hu |
A nyerteseket értesítettük. Gratulálunk nekik!
A nyerteseket a random.org segítségével sorsoltuk ki.