Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2015

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.

“Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2015” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.

“Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2014” bővebben

Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2012

A Diplomás Pályakövető Rendszerben az egyik leghangsúlyosabb elem, hogy megvalósuljon a hallgatók követése a diplomaszerzés után. A különböző időszakokban elvégzett felmérések alkalmasak arra is, hogy trendeket állítsunk fel, illetve pontosabb képet kapunk arról, hogy a végzés után, egy bizonyos idő elteltével hogyan értékelik a volt hallgatók a képzést, milyen erősségeket, illetve gyengeségeket tudnak megfogalmazni 1, 3, vagy 5 év távlatából.

“Végzett hallgatók felmérése a DPR rendszer keretében 2012” bővebben