Marketing felmérés 2015

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

“Marketing felmérés 2015” bővebben

Marketing felmérés 2014

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2014-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

“Marketing felmérés 2014” bővebben

Marketing felmérés nyertesei – 2014

Minden tanévben megkérdezzük az újonnan beiratkozott hallgatót, hogy mondják el a véleményüket az egyetem marketing tevékenységéről. A válaszadók között kisorsolásra kerültek a páros gólyabál belépőt, amelyek a november 12-i eseményen használhatók fel. A nyertesek nevét leadtuk a hallgatói önkormányzatnak, így a helyszínen a név bediktálása után lehet részt venni a bálon! “Marketing felmérés nyertesei – 2014” bővebben

Marketing felmérés 2013

Az őszi marketing felmérés keretében idén 2013-ban is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez. “Marketing felmérés 2013” bővebben

Marketing felmérés 2012

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2012-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

“Marketing felmérés 2012” bővebben

Marketing felmérés 2011

Az őszi marketing felmérés keretében idén is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

“Marketing felmérés 2011” bővebben

Marketing felmérés 2010

Az őszi félévben minden évben felmérjük az első évfolyamos hallgatók véleményét arról, hogy milyennek ítélik meg az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés eredménye remélhetőleg hasznos információkkal szolgál az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához.

“Marketing felmérés 2010” bővebben

A marketing felmérés nyertesei

Hétfő hajnalban lezárult az egyetem marketing felmérése. Köszönjük mindenkinek, aki kitöltötte a kérdőívet és ezzel hozzájárult az Egyetem marketing tevékenységének fejlesztéséhez. A meghirdetettnek megfelelően kisorsolásra kerültek karonként/központonként a páros gólyabál belépők.
A nyertesek a következők:

kar/központ email cím
AREK lusy13 (a) freemail.hu
BGK virus_fereg (a) citromail.hu
KGK turist88 (a) citromail.hu
KVK toth.marcell91 (a) citromail.hu
NIK dilergore (a) gmail.com
RKK torpfuless (a) citromail.hu

A nyerteseket értesítettük. Gratulálunk nekik!

A nyerteseket a random.org segítségével sorsoltuk ki.