Végzős hallgatók elégedettség mérése 2015

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2015 februári, valamint a 2015 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.

“Végzős hallgatók elégedettség mérése 2015” bővebben

Marketing felmérés 2015

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

“Marketing felmérés 2015” bővebben

Marketing felmérés 2014

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2014-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

“Marketing felmérés 2014” bővebben

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2013

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2013 februári, valamit a 2013 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.

“Végzős hallgatók elégedettség mérése 2013” bővebben

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2012

Amikor a hallgató a záróvizsgához ér, már minden egyetemi folyamattal találkozott, bizonyos részletekkel konkrét tapasztalatokkal is rendelkezik, de ami a legfontosabb, véleménye is van. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2012 januári, valamit a 2012 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.

“Végzős hallgatók elégedettség mérése 2012” bővebben

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2011

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2011januári, valamit a 2011 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.

“Végzős hallgatók elégedettség mérése 2011” bővebben

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2010

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2010 januári, valamit a 2010 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.

“Végzős hallgatók elégedettség mérése 2010” bővebben

A marketing felmérés nyertesei

Hétfő hajnalban lezárult az egyetem marketing felmérése. Köszönjük mindenkinek, aki kitöltötte a kérdőívet és ezzel hozzájárult az Egyetem marketing tevékenységének fejlesztéséhez. A meghirdetettnek megfelelően kisorsolásra kerültek karonként/központonként a páros gólyabál belépők.
A nyertesek a következők:

kar/központ email cím
AREK lusy13 (a) freemail.hu
BGK virus_fereg (a) citromail.hu
KGK turist88 (a) citromail.hu
KVK toth.marcell91 (a) citromail.hu
NIK dilergore (a) gmail.com
RKK torpfuless (a) citromail.hu

A nyerteseket értesítettük. Gratulálunk nekik!

A nyerteseket a random.org segítségével sorsoltuk ki.