"Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2022 nyár" bővebben" /> hallgatói elégedettség – Minőségirányítás

Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2022 nyár

A korábbi záróvizsga időszakokhoz hasonlóan 2022 nyarán is lehetőségük volt a végzős hallgatóknak a tanulmányaikhoz kapcsolódó elégedettségük megadására online kérdőíves felmérés során. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.

„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2022 nyár” bővebben

Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2019

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.

„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2019” bővebben

Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2018

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne.

„Záróvizsgázó hallgatók elégedettség mérése 2018” bővebben

Marketing felmérés 2017

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

„Marketing felmérés 2017” bővebben

Marketing felmérés 2016

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

„Marketing felmérés 2016” bővebben

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2017

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2016 februári, valamint a 2016 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.

„Végzős hallgatók elégedettség mérése 2017” bővebben

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2016

A záróvizsgák alkalmával felmérjük a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2016 februári, valamint a 2016 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.

„Végzős hallgatók elégedettség mérése 2016” bővebben

Végzős hallgatók elégedettség mérése 2015

Minden záróvizsga alkalmával fel kell mérni a végzős hallgatók elégedettségét. A megkérdezés előnye, hogy a végzettek élményei még frissek, viszont már nincs meg az a függelmi viszony, ami egy esetleges félelemből adódó torzítást eredményezhetne. Az alábbi dokumentumban a 2015 februári, valamint a 2015 júliusi záróvizsgák eredményei találhatóak összesítve, illetve karonként lebontva.

„Végzős hallgatók elégedettség mérése 2015” bővebben

Marketing felmérés 2015

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2015-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

„Marketing felmérés 2015” bővebben

Marketing felmérés 2014

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az őszi marketing felmérés keretében 2014-ben is értékelték az első évfolyamos hallgatók az egyetem marketing tevékenységét. A felmérés célja, hogy információkkal szolgáljon az egész intézmény, illetve a karok marketing stratégiájának kidolgozásához, fejlesztéséhez.

„Marketing felmérés 2014” bővebben